عـــ♥ــــشـــ♥ــــقـــــ♥


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


    ایטּ بـבטּ ωـر انجاҐ متلاشے مے شوב 

 
                          با مرگـ 
  
            ᓆـبل از آنڪـہ متلاشے شوב.. 
  
            عشـᓆ را بـہ آטּ هـבیـہ בهیـב 
  
              عـــ♥ـــشـــــ♥ــــᓆـــــــ♥ را 


نظرات شما عزیزان:

ĢỢ₥₦ΆṁḆǾỴ
ساعت19:56---26 مهر 1393
نگاهتـــــــ ــ
بی خــــــار
بر اندام من می پیچــــــــد ….
.


aloone-boy
ساعت15:40---16 مهر 1393
گاهی حس میکنم روی دستان خدا مانده ام.... خودش هم نمیداند با من چه کند!!!!!!

minaf
ساعت21:23---10 مهر 1393


چه کسی گفته که من تنهایم
من
سکوت
خاطرات
بغض
و اشک همیشه با همیم
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد


ali
ساعت18:34---26 شهريور 1393
دمت جیییییییییییز مارالی!!!
پاسخ:مرسی فــــــــــــ .


aziztanha
ساعت13:53---16 شهريور 1393
پیشـانــے اـم ..، چـسـبـیـدטּ بـه سیـنـﮧ اے را مـیـخـوا ـهـد ..، و چـشـم ـهایـم ..، خـیـس کـردטּ پـیـرا ــهـنــے را ..، عـجـب بـغـض پـر تـوقـعــے دارم مـטּ امـروز

♥♥. .lili...
ساعت15:45---14 شهريور 1393
بيگ لاااايك

پاسخ:ف.


tnt
ساعت22:02---11 شهريور 1393

بسیار زیبا بود.............
==============
ممنون از حضورتون!
پاسخ:مرسی...


DUYĞU
ساعت18:59---1 شهريور 1393
♥ وقــتی نیستـــ..!!♥

♥به قــول یکی..♥

♥یک جوریم....یکــ جـــور نا جــور......!!♥

♥دلــــــــم..!! ♥

♥خوب دلـــ است دیگــر .. دســت خودم کــه نیستــ..♥

♥تنگ میشود برایـــت..!!♥


پاسخ:لااایک


maryami
ساعت23:00---19 مرداد 1393
________________.♫♥.__________
!________________.♥♫♥.____________.♥. * .* ..
!________________.♥♫♥♫.______-.♥♫♥. * .* . * .
!________________.♥♫♥♫♥._-.♥♫♥♫. * .* .
!_______________.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * . * . * . * .
!__________-.♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥♫♥. * .* ..
!_____.♥♫♥♫♥♫♥♥♫♥♫♥♫♥♥♫


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 17 مرداد 1393 | 23:56 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy