ᓅــᓆــط


بوسه هاے عاشقـــــ♥ــــے
بوسیدنـ تو تنها تکراریستـ کـہ تکرارے نمے شود


دو شنبه 28 ارديبهشت 1394

 

گاهے وᓆـتا، בیگـہ نـہ گریــہ آرومـت میڪـنه


 نـہ ᓅـریـاـב


 نـہ ωـڪـوت..


 اونجاـωــت ڪـہ پُـر از بغـض


 رو بـہ آـωــموטּ میڪنـیُ میگـی:
 

פֿــבایـا

مטּ ᓅــᓆــط تـو رو בارم...



نظرات شما عزیزان:

atrisa
ساعت11:10---7 اسفند 1394
سلام وبت حرف نداره اگه با تبادل لینک موافقی بلینکم وخبرم کن

صبا
ساعت16:07---23 تير 1394
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی.

پسرک تنها
ساعت1:30---14 تير 1394
اینجا حریم من است حریم قلب کوچکم!


قفس تنهایی من و حرف های ناگفته ام...


کسی دلش برایم نسوزد


من این قفس را دوس دارم و تنهایی ام را


تنهایی...


تنها اتفاق این روزهای من است..

به وبم سر بزن


pouya
ساعت0:02---11 تير 1394
به چـشـمـهـایـت بگــو
نـگـاهـم نـکـنـنـد
بـگـو وقـتـی خـیـره ات مـی شـوم
سرشـان بـه کـار خـودشـان بـاشـد … !
نـه کـه فـکـر کـنـی خـجـالـت مـی کـشـم هـا
نـه !
حـواسـم نـیـسـت
عـاشـقـت مـی شـوم . . .
.
عجب وبی زدیا... قالبشو!!
وبه قشنگی داری منم منتظرتم..


faramarz
ساعت17:59---16 خرداد 1394
وبت عالیه. دوست داشتی بلینکم و خبر بده لینکتون نمایم.
پاسخ:)


آرزوی روانـــــــی مطلق
ساعت19:49---5 خرداد 1394

وب زیبایی داری عزیزم
پاسخ:)مچکر


raha
ساعت10:42---4 خرداد 1394
سلام خیلی مطالب خوبی داری..به وب منم بیا یدو نظر بدید خوشحال میشم..

زیبایی تو خواب مرا ریخت بهم
آرامش اعصاب مراریخت بهم
زیباتراز آنی که تحمل بکنم
زیبایی ات اعصاب مرا ریخت بهم...
پاسخ:)فــــ .


بهنام
ساعت16:01---28 ارديبهشت 1394

کنار برکه ی دلم نشستم
و نیامدی
دوباره در سکوت خود شکستم
و نیامدی
سوال کردم از خدا نشانه ی
خانه ی تو را
سکوت کرد و در سکوت
شکستم
و
نیامدی
پاسخ:)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ دو شنبه 28 ارديبهشت 1394 | 15:15 | maral


This template generated and design by Nightnama on 2013 do not Copy